The Colony East - Moravian Gate vol.2

"Místo bez radiace existuje.
PS: Tenhle poklad nebyl jediný, který skrývá naději. Hledejte dál a jednou se sejdeme na lepším místě. – vaše osvobozená kolonie."

Tak zněl vzkaz, který minulý rok našly kolonie po utichnutí vzájemných bojů. Dočasná aliance některých kolonií a děsivý zásah shůry v podobě toxického tornáda, umožnily něco nevídaného – osvobození. 

Výhru nad tou pustou, radiací zamořenou planinou, kterou tak dlouho byli nuceni nazývat svým domovem. 

Jedné kolonii se to podařilo, znělo v hlavách osadníků zbývajících kolonií. Když se to podařilo jim, proč ne nám? dodali ihned.

Tam někde existovala hojnost. Bezpečí. Lepší místo. Každá další myšlenka přiživovala naději. Naději, naději, naději! Existovala vždycky, byla hlavním důvodem, proč chtěli přežít další den, ale tváří tvář s příkořími zamořeného světa, se na konci dne zdála jen jako vzpomínka oprašovaná z pouhého zvyku. 

Tomu však bylo konec. Měli důkaz. Doposud skomírající uhlík naděje ožil. Ozářil temný svět. Naděje se stala silnou, neochvějnou, hmatatelnou stejně dobře jako poslední příděl konzervovaného masa. Hřála a stala se důvodem spojenectví všech kolonií. Všichni, táhnoucí za jeden provaz, hledajíc další poklad. Časem se však názory na to jak a kde poklad hledat, rozešly. Myšlenkové proudy se rozpojily a otočily proti sobě. Naděje začala žhnout a spálila dočasný mír. 

Boje mezi koloniemi začaly nanovo. Každý byl expert, každý tvrdil, že ví, kde je další poklad. Každý se nechal oslepit nadějí na život, který měl před Velkou zkázou natolik, že přestal vnímat, že se temnota znovu přihlásila o slovo.

Nutila je zabíjet, krást a sabotovat s nulovým soucitem a neutuchající urputností. A právě to dalo vzniknout zcela novému nepříteli.




- Pravidla -

Pravidla mohou být během přípravy doplňovány či upravovány. Pokud se tak stane, všichni registrovaní hráči budou o této změně informování prostřednictvím emailu. 


1. Podrobnosti a detaily

- každá z kolonií vlastní část souřadnic k výhernímu předmětu

- zbylé části lze získat v průběhu hry (bude vysvětleno na místě před akcí)

- na mapě se nachází cennosti (peníze) a další důležité předměty, které lze směnit za jídlo, munici a jiné potřebné věci.

- obchod pro výměnu cenností za jídlo, munici a jiné potřebné věci budou ve velkém pořadatelském stanu na vyznačeném místě

- obchod bude otevřen většinu hry (přítomnost obchodníka), tudíž lze směnit dle potřeby

- hraje se 24 hodin v kuse

- hra bude pořádána za jakéhokoliv počasí (kromě celodenních dešťů)



2. Podmínky kolonie

- nejmenší počet členů v kolonii bude 8 a největší počet členů v kolonii bude 12

- pokud budou na akci přihlášení jednotlivci, budou po domluvě s týmem s nižším počtem přiřazení ke zvolenému týmu

- týmy nebudou nijak rozlišeny pořadatelem, tudíž se členové jednotlivých kolonií se musí mezi sebou poznat

- rozlišené budou pouze role v jednotlivých kolonií pomocí barevné pásky

- založená kolonie může být postavena pouze z přírodních materiálů, celty a sítě. Plachty mohou však sloužit jen jako ochrana proti dešti a ne jako zeď. Z plachty je možno si postavit osobní přístřešek, ten ale nesmí být použit jako kryt v případě útoku na kolonii.

- každá kolonie si určí jednoho velitele, se kterým posléze budou projednány detaily akce po briefingu a zároveň bude sloužit jako hlavní osoba, která určí role v kolonii. Velitel bude zodpovídat i za pořádek v kolonii a kolonii samotnou

- nevylučuje se, že kolonie mohou spolu občas spolupracovat, měnit potřebné věci, brát zajatce jiných kolonií nebo mezi sebou směnit

- každá kolonie by měla mít jednoho člena s aktivním telefonem, pro hledání pro určení polohy hlavního předmětu

2.1 Munice/Jídlo

- Startovní munice bude přidělena na začátku hry každému hráči.

- balíček munice bude zohledněn dle váhy (kalibru). 

  • Počítejte tedy s tím, že čím větší váha střeliva, tím ho bude méně

- balíčky munice budou nachystány na začátku hry, kde bude 1 balíček na osobu + 2 rezervní balíčky dle specifikace velitele

- další munici si lze ve směnárně zakoupit za herní měnu

- při registraci hráči do tabulky uvedou váhu kuliček, se kterou budou hrát

- u obchodníka bude možnost si také zakoupit něco na chuť

- vody si můžete taky vzít kolik budete potřebovat, každá kolonie bude mít k dispozici kanystr/kanystry s vodou.

2.2 Peníze a cennosti

- peníze a cennosti slouží pouze pro směnný obchod, ve hře nemají jiný smysl

- za peníze lze u obchodníka koupit občerstvení, munici, dýmovnice, plynové masky a další herní předměty

- místa kde budou uložené peníze/cennosti jsou skryta. Každá kolonie může ale získat informace k těmto schránkám během hry

2.3 Respawn

- Respawn každou hodinu/ popř. se upřesní při briefingu. ( např 12:00, 13:00, 14:00 .. )

- Respawn se nachází mimo kolonii. 

  • Místo pro respawn musí být od kolonie vzdálené cca 50 - 100 metrů. 
  • Není od věci si respawn připravit proti dešti apod.

- Přísný zákaz zdržování se mrtvých hráčů mimo respawn (mrtvý hráč jde nejkratší cestou na resp)

- Ve hře bude i organizátorský respawn, avšak jeho užití bude specifikováno při vysvětlování pravidel před samotnou hrou (např. porušení pravidel 3h respawn)




3. Hráči/role

- každá kolonie může mít:

  • pouze 1 velitele
  • pouze 1 zdravotníka
  • pouze 1 obchodníka
  • pouze 3 chemiky

3.1 VELITEL

- každá kolonie bude mít 1 velitele, který je zodpovědný za rozdělení rolí v kolonii, organizaci v kolonii a taktéž za pořádek v celém prostoru kolonie

- každý velitel kolonie je označen červenou páskou na pravé paži

3.2 Doktor/ošetření

- každá kolonie bude mít 1 zdravotníka, který může ošetřit jakéhokoli zasaženého hráče

- každý zdravotník kolonie je označen bílou páskou na pravé paži

- Obvaz nebo bílou látku si každý medik zajistí sám. Pokud tento materiál medik nebude mít, bude mít možnost jej od obchodníka zakoupit.

- hráč po zásahu si lehá a leží na místě kde byl raněn a dává hlasitě a zřetelně slovem MEDIK signál, že potřebuje ošetřit

- zraněný se nesmí sám z místa hýbat!! (můžou ho ostatní odnést/odtáhnout)

- doktor musí obvázat zasažené místo a to nejpozději do 10 minut od zásahu ( v případě zásahu do hrudníku, zdravotník obvazuje ruku )

- pokud bude již jednou oživený hráč opětovně zasažen, je považován za mrtvého a odchází na respawn 

- pokud hráč není do 10 minut ošetřen, odebírá se mrtvý s reflexní vestou/reflexním prvkem na respawn

- po příchodu do vlastní kolonie může zdravotník provést oživenému hráči "druhé" ošetření a tak hráče vyléčit úplně sundáním obvazu (toto léčení může být provedeno pouze v kolonii)

- doktor může ošetřit své i cizí hráče

- pokud byl hráč vyřazen z boje na tichou poštou (MÁŠ) je ihned odchází z boje, medika nevolá !!

- medik může být ošetřen jiným hráčem. Pokud bude ošetření provádět hráč co není medik, obváže místo zásahu a po dobu 30s musí držet ruce na místě zásahu. Poté je medik ošetřen. ( je to jako ve hrách, když nemáte perk medika, tak ošetření trvá déle)


3.3 Obchodník

- každá kolonie bude mít 1 obchodníka, který je pověřen velitelem a jako jediný může za herní měnu nakupovat ve směnárně jídlo, munici, dýmovnice, plynové masky a další herní předměty

- obchodník jako jediný může provést směnný obchod mezi koloniemi 

- obchodník každé kolonie je označen zelenou páskou na pravé paži

- každý obchodník bude vlastnit licenci na obchodování. Pokud obchodník při návštěvě obchodu nepředloží licenci, nebude mu umožněn směnný obchod.

- obchodní vstupuje do prostoru pro obchod vždy neozbrojen.


3.4 Chemik

- každá kolonie bude mít 3 chemiky, kteří jsou pověřeni velitelem a jako jediní se mohou pohybovat v  toxické bouři (pouze s maskou)

- každá kolonie má na začátku hry 1 chemickou masku, zbytek masek lze pořídit u obchodníka

- chemik každé kolonie je označen žlutou páskou na pravé paži

- pouze chemik může používat dýmovnice

- ve hře budou dostupné dva typy dýmovnic

  1. Bílá - běžná, použití jako krytí
  2. Zelená - nervový plyn, zabije každého, kdo přijde s dýmem do kontaktu, vyjma chemika s nasazenou maskou


4. Povinnosti a omezení

- Je striktně zakázáno během hry využívat různé hračičky jako termovize, noktovize, drony a jiné wifiku***ce

- přísný zákaz vjíždět kdykoli a jakkoli na hrací mapu! (okamžitý ban z akce)

- přísný zákaz opuštění prostoru - bude zamčená brána (neplatí v případě zranění)

- nutnost mít reflexní vestu nebo reflexní prvek a červené světlo (na označení mrtvého stavu v noci)

- červené světlo pro upozornění zásahu v noci stačí bohatě TOHLE

- Obvaz nebo bílou látku si každý medic zajistí sám. Pokud tento materiál medic nebude mít, bude mít možnost jej od obchodníka zakoupit.

- na reflexní vesty a červené světlo je přísně zakázáno střílet!!

- každá kolonie bude mít prostor určený pro ohniště

- díly dokumentu se souřadnicemi mohou být pouze v kolonii a není možné je libovolně přenášet. Souřadnice nemohou být odcizeny, pouze vyfoceny či opsány. Platí i pro získané souřadnic v herní zóně.

- na akci ručí každý sám za sebe a za svoje činy. Je nutné uvědomit si, že se jedná o airsoftovou akci, při které po sobě účastníci střílí zbraněmi, které mohou způsobit bolestivá či krvácivá zranění a dokonce i fatální poranění očí. Kromě nutných ochranných brýlí (které musí být nasazeny po celou dobu nejen na hřišti, ale i na brífinku na parkovištích, na mrtvolištích a v přilehlých prostorech) důrazně doporučujeme vzít si i odpovídající ochranné prostředky jako jsou obličejová maska, taktické rukavice, šátek chránící krk, pokrývka hlavy, helma nebo další ochranné prostředky. Pořadatel neodpovídá za zranění způsobené nesprávným nošením nebo absencí ochranných pomůcek (brýle)

- velitel je zodpovědný za udržování pořádku v kolonii a kolem ní a to i při odjezdu. (co si s sebou přivezu, to si i odvezu)

- Jakákoli vlastní pyrotechnika a dýmovnice (i koupená) je zakázána. Dýmovnice lze však zakoupit u obchodníka za herní měnu.

- Věkové omezení: od 18 let bez omezení, 15-18 let pouze s potvrzením rodinného zákonného zástupce 

(formulář pro vyplnění je ZDE


5. Limity

- limity jsou stejné jako pro ostatní akce pořádané týmem ANGRY Foxes...jsou uvedeny ZDE.

  • Útočná puška - 1,7J - AUTOMAT
  • DMR - 2,25J - SEMI ONLY
  • Sniper - 3,24J - MANUAL

- všichni hráči s HPA budou mít plombu na regulátoru

- během hry se bude měřit úsťová rychlost

- hráči se zbraněmi nad 150m/s / 2,25J mají povinnost mít sekundární zbraň do 110m/s pro boj na krátkou vzdálenost pod 20m !

- zbraně, které přesáhnou limit nebudou vpuštěny do hry !

- berte prosím na vědomí, že při hře samotné může dojít ke střelbě na vaši osobu i na velmi krátké vzdálenosti, což je v rozporu s etikou, ne však s pravidly akce.




7. Cíl hry a vysvětlení herních mechanik

Kolonie, která získá všechny díly souřadnic, tak získá přehled o místě, kde je vítězný předmět. To, že kolonie získá zmíněný předmět...nemusí být vítězství. Tento předmět může být odcizen jinou kolonií a jednoduše vyhrává ta kolonie, která bude předmět vlastnit na konci hry.


7a. Toxická bouře

Během toxické bouře bude pohyb dovolen pouze chemikům, kteří mají plynovou masku. Zbytek hráčů zůstává v bezpečí své kolonie. 

  • Bouře bude ohlášena sirénou zhruba 5-10 minut před začátkem bouře.
  • Poté bude oznámen začátek i konec toxické bouře

Při porušení zákazu vycházení, bude daná osoba poslána do izolace na dobu 3 hodin, ve velitelském stanu.

Během toxické bouře bude shozen někde v herním prostoru drop, který bude obsahovat herní předměty, souřadnice, měnu atd. Toto místo bude označeno ČERVENOU dýmovnicí.


7b. Psí známky

Každý hráč má u sebe podepsanou psí známku (kartička s jeho jménem/přezdívkou a hodností v kolonii). Tuto kartičku musí mít vždy u sebe. Známku mu může po zásahu během 10 minut, kdy čeká na ošetření, kdokoliv z protihráčů vzít. Jakmile mu je známka odebrána, jde na respawn a čeká na oživení. Po oživení si hráč bere další kartičku, podepíše a stává se tak aktivním hráčem. Kolonie dostane na začátku určitý počet kartiček. Další kartičky jdou u hlavního obchodníka dokoupit.

Pokud padlému hráči nebyla v limitu 10 minut známka odebrána, vrací se na respawn a po oživení mu kartička zůstává - NEBERE si další!!

Ukořistěné psí známky jde směnit u obchodníka za munici, měnu a další herní předměty.


7c. Nervový plyn

Zelená dýmovnice znázorňuje nervový plyn. Pokud je hráč zasažen dýmem, považuje se za mrtvého a odchází automaticky na respawn. Chemik se může proti tomuto plynu ochránit nasazením masky.

Padlému hráči nemůže být odebrána psí známka, je považován za toxického.

Nervový plyn je účinný pouze 3 minuty od dopadu dýmovnice ( ne od aktivace ) . Po uplynutí 3 minut, je zasažený prostor opět bezpečný i pro ostatní.

Doporučujeme tedy chemikům nosit u sebe hodinky nebo jiný měřič času. Pouze on může označit prostor za bezpečný.


7d. Souřadnice k pokladu

Každá kolonie vlastní část souřadnic k pokladu. Další části lze v první polovině hry získat pouze ukořistěním z kolonií protivníka - vyfocení, opsání, zapamatování (nesmí být ukořistěna celá cedule). V druhé polovině hry bude možnost další části souřadnic zakoupit případně obětovat hráče. 

Takto obětovaný hráč bude muset nějakou dobu zůstat ve velitelském stanu. Bude ale mít možnost se vykoupit.


7e. Žoldák

- pronájem žoldáka může být uskutečněn pouze přes plukovníka a platí se jen plukovníkovi 

- pronájem žoldáka stojí 10 nábojnic 5.56 na 1 hodinu služby


Benefity ŽOLDÁKA: 

- velký příděl munice 

- 3 životy (po třetím zásahu umírá) 

- samooživení bez potřeby zdravotníka 

- může zastat roli chemika protože má vlastní plynovou masku a může se tak pohybovat během toxické bouře

- vybaven jednou dýmovnici 

- vybaven jedním nervovým plynem


7f. Ozbrojený konvoj

Ozbrojený konvoj převáží bednu plnou různého vybavení a zásob. Konvoj je vyslán po dobu toxické bouře.

Konvoj je chráněn žoldáky, kteří střílí po všem co uznají za hrozbu.

Konvoj vždy doprovází plukovník / kapitán, ti nesmí být za žádnou cenu zraněni. Pokud budou zraněni nebo zabiti, bude to mít následky pro všechny.


Možné následky

Pokud bude zraněn plukovník - nebude možné si po dobu 3 hodin ( léčení plukovníka ) pronajmout žoldáky ani obchodovat.

Pokud bude zraněn kapitán - nebude po dobu 3 hodin ( léčení kapitána ) možné obchodovat ani pronajímat žoldáky.


7g. Mrtvé schránky

V prostotu se nachází několik mrtvých schránek kde najdete různé úkoly a hádanky.

Pokud hádanku rozluštíte či splníte úkol, zajděte za kapitánem a sdělte mu skrytou informaci v hádance. Budete odměněni.

Pozor, každá mrtvá schránka je aktivní pouze jednou. Takže pokud byl někdo rychlejší, máte smůlu.




8. Časy a datum

 DATUM KONÁNÍ: 20-21. KVĚTEN 

  • Příjezd a otevření brány do areálu 
  • Pátek - 18:00 - 20:00
  • Sobota 7:00
  • Registrace a měření - 7:00 - 10:00
  • Briefing (zopakování pravidel + prostor na dotazy) - 10:00 - 10:30
  • Začátek hry (přesun na stanoviště kolonií) - 10:30
  • Konec hry - Neděle 11:00
  • Vyhlášení vítěze a předání cen - 12:00


9. Kde to bude

Hranice - Drahotuše

GPS souřadnice k příjezdové cestě - 49.5418147N, 17.7051583E

( mapa k areálu )


10. Dodatečné informace

- v každé kolonii bude malá lékárnička a v hlavním stanu velká lékárnička

- pořadatelská/nouzová frekvence je stanovena na PMR 8 (hlášení zranění, oznámení civila v prostoru atd.)

- vodu si zajištuje každá kolonie / jednotlivec za sebe. V případě potřeby bude v hlavním stanu zásoba vody pro každou kolonii (barely s vodou)


11. Porušení pravidel

- nepřiznávání zásahu

- překročení smluvené úsťové rychlosti jednotlivých skupin zbraní (beru sebou chrono)

- nenošení ochrany zraku, hlavně v době hry

- a jiné (bude dále vyspecifikováno na začátku hry)


Pořadatelem akce je spolek ANGRY FOXES z.s.

IČ: 14371162

ANGRY Foxes Airsoft Team, +420 775 342 328, angry.foxes@email.cz,
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky